Höstdeppiga

God morgon :)
Ägnade en heldag åt mig själv igår, vilket var jätte behövligt. Jag ignorerade allt pappersarbete och bara fokuserade på sånt som jag kände för att göra. Det blev promenad, ett bad, ansiktmask, fixade naglar, åt min favoriträtt och shopping. Ett tips till alla som känner sig lite höstdeppiga!
Vaknade för en timme sen, helt utvilad vilket jag tackar vintertiden för. Frukosten tillbringades framför nyhetsmorgon och tidningen(vuxenpoäng?) .Nu har jag bråttom som bara den till mitt möte med min coach så måste kila. I eftermiddag kommer mina nya inköp upp!

Dagens:





Jeans tights- GINA TRICOT, XXXL skjorta- RALPH LAUREN,
Bälte - VERO MODA

Kommentarer
Postat av: Filippa

Snygging!!!

2010-10-31 @ 13:02:44
URL: http://imcederlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0