Lugn Lördag

God eftermiddag... morgonen har väl passerat antar jag. Vi hade degat i sängen hela morgonen framför tvn med frukost och bara myst. Springer fortfarande runt i pyjamasbyxorna och klockan är 14.30? Kanske dags att ta en dusch och vakna för det blir ju snart mörkt igen. Kvällen igår var jätte trevlig med Eric och Johanna, vi såg film och låg i matkoma större delen av kvällen. Dagens planer? Känner mig lite halvsjuk så ska nog inte utsätta mig för några större ansträningar.


Bild från när jag försökte lära mig att åka vattenskidor, det gick dock inte så bra som jag hade tänkt mig. Kom aldrig upp haha utan bara låg hängandes efter båten och skrek av det iskalla vattnet. Brist på benmuskler eller teknik? Lite kul var det iaf och nästa gång ska jag fanemig komma upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0