Luncha

Mikael snodde med sig den enda riktiga datorn i lägenheten så jag får nöja mig med att blogga från ipaden. Det går hur bra som helst att skriva från den men det går inte att ladda upp bilder , eller så är det bara jag som är oteknisk och inte fattar hur man gör. Det skulle vara lite typiskt mig haha. Om en stund ska jag pallra mig ner till stan för att möta upp Johanna på en lång lunch. Vi kanske går och tittar lite i affärer också, svårt att låta bli när det finns så fina affärer nere på avenyn. Har siktat in mig på en höstjacka så vi får se om jag slår till! Senare när datorn är tillbaka kommer outfit och bilder från idag upp! Nu ska jag återgå till att springa runt här med musik på högsta nivån, dansa runt i min ensamhet och välja kläder. Ciao så länge:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0