Fotograf

Har haft lite kontakt med en fotograf nyligen angående en ny plåtning. Det är nog dags att byta ut sommarbilderna och köra lite mer höstiga bilder och inne i studio, eller vad tycker ni?
Jag älskar att plåtas även om det kan vara rätt ansträngande så blir resultatet oftast skitbra. Det ska bli kul med en ny fotograf som tar bilder + och jag känner nog att det är dags att byta ut sommarbilderna från plåtningen med Peter Erlandsson i somras!

Tänkte bjuda på en bild från min första( eller egentligen var det nog min andra) plåtning i studio haha. Tror jag var 13-14 år? Jag kommer ihåg hur jäkla nervös jag var, jag fick stora utslag på armar och bröst haha!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0