duktig

Idag har det känts som om min hjärna skulle sprängas typ 5011 gånger tackvare min dumma migrän. Tandläkaren gick förvånadsvärt bra då jag inte hade några hål??? Jag är chockad som fan och han sa tom att jag varit duktig som skjölt med flour(hosthost det har jag nog glömt). Men ett av hans råd har försökt följa och det är att inte stoppa något i munnen mer än 5 ggr om dagen. Det har tydligen hjälpt att inte småäta utan äta 5 lite större mål. På bussen hem fick jag ett stort mega dunder anfall så när jag kom hem kastade jag mig i sängen och sov tills nu.



En skrattattack á la Michelle. Härligt när man bara inte kan sluta skratta och man känner att magmusklerna riktigt värker för man skrattat sålänge. Mindre kul när det slutar med att jag får andnöd och blir helt tyst av panik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0