Dr House

Nu är jag framme i våran(känns som lite min iaf) mysiga lya. Mikael står just nu och lagar mat till mig, kyckling och pasta. Måste berätta om en cool sak jag var med om idag, magnetröntgen. Ni vet sånn som Dr house använder på sina patienter. Man körs in i en tunnel och måste ligga helt still. Jag fick välja musik för maskinen tenderar att låta väldigt mycket. När jag låg där inne började den skaka och låta så man trodde den skulle explodera. Det var inte så att man kunde krypa ut om man kände för det utan läkaren låste fast en vid ansiktet, lite läskigt faktiskt. 30 minuter lyckades jag ligga still, nytt rekord! Vi får hoppas på bra resultat eller att jag iallafall får svar på varför jag får alla dessa anfall!
Nu ska jag fortsätta att ge Mikael min attention så han inte blir grinig hehe, ha en mysig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0