USA OCH SUSHI

Mamma kom precis hem från Chicago med lite överraskningar. Hon har varit inne i 3 av mina favoritbutiker, Abercrombie & fitch, Hollister och Applestore. Snäll som hon är hade hon med sig en vit supermysig tjocktröja, marinblå mjukisbyxor från Hollister och ett hardcover och camera connetionkit till min ipad från Applestore. Tack mammi! Åhh nu är jag supersugen på en weekend i USA för att bara shoppa shoppa och shoppa lite till.

Nu sitter jag proppmätt med sushi i magen. Är inte sushi typ det bästa som finns? Jag skulle nog kunna äta sushi 7 dagar i veckan, fast då hade jag nog rullat fram. Fick reda på att det tydligen är en massa socker i riset. Får hålla mig till 1 gång i veckan!






Kommentarer
Postat av: Filippa

Nu har du ju fixat headern ju, snyyyggt!! Åh, jag är på att åka till USA, anytime!

2010-09-16 @ 20:14:00
URL: http://imcederlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0