Städ & tvättsöndag

Med en tvätthög som ser ut som ett berg och ett hus och en bil som ser ut som ett bombnedslag bestämde vi att göra denna söndag till en städ & tvättsöndag. Huset har vi 3 städerskor som kommer och städar vilket är så skööönt,  men bilen ska jag iväg och tvätta och även handla någon god mat till ikväll.

Hittade denna bilden på datorn och fick en sån, jag vill ha tillbaka sommaren känsla. (Det kan ju bero på att jag inte riktigt fick njuta av sommaren då jag jobbade på en båt i stort sett hela sommaren). Tycker verkligen inte om när temperaturen går under 20 grader. Mitt ultimata år skulle vara: Sommaren i Sverige, höst och vår i Spanien, jul i Sverige eller alperna och jan-mars i Thailand. Men det är väl bara att drömma vidare... Nu ska jag ta tag i bilen!
Hoppas ni får en skön söndag i det härliga vädret=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0