RESAAAAA

Mamma väckte mig imorse och sa att vi ska till Spanien på lördag, 2-9 oktober. Hon tyckte lite synd om mig att jag tappat gnistan när det gäller jobb, skola osv så hon bokade  en resa till Mallorca på lördag för att peppa mig lite. Nu är jag glad!! Har varit hos läkaren imorse och tagit prover och resten av dagen har jag bara jobbat med min ansökan till ett jobb jag vill ha. Är inte super nöjd med personliga brevet men jag hoppas iaf att det ska gå bra. Jobbet ger bra betalt så jag vill verkligen ha det! HÅLL TUMMARNA så berättar jag hur det går!


DAGENS:




Linne-topshop, byxor- forever 21, halsband- friis&company,armband-Thailand

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad härligt det låter gumman! Åker bara du och Stina eller?

2010-09-28 @ 22:06:05
Postat av: Mich

Aah visst gör det:) nej jag mamma o per!

2010-09-29 @ 10:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0