Otursdag

Otursdag är verkligen det rätta namnet på denna dag. Dagen började med att jag blev väckt 07. 40 av en stor duns utanför mitt sovrumsfönster, Robin hade svimmat. En yr och trött Michelle försöker hjälpa till så gott det går. Måste ha sätt ganska roligt ut när jag gick utomhus i bara tshirt och bar på Robin. Stackaren hade fått högt blodvärde och vitaminbrist!

Jag bestämmer jag mig sedan för att ta en springrunda så jag får lite energi. Jag tittar ut och det ösregnar, kul ju. Jag tar beslutet att gå till gymmet istället, vilket jag egentligen inte gillar. När jag kommer dit är där massor av folk så jag får stå och vänta en evighet på att få använda en maskin. Jag tar crosstrainern och sedan rullbandet. När jag springer slår jag armarna i de jäkla handtagen HELA tiden så nu har jag blåmärke, YES! Inte nog med det så trillar min ipod ner på rullbandet och flyger iväg 2 m bakåt och in under en maskin , så där ligger jag och gräver efter den ett bra tag. Tillslut får jag ut den och då märker jag att alla tittar på mig och är helt inne i mitt letande. Lite generad fortsätter jag att springa vidare.
Jag kommer hem och tror att jag fått nog av min otur men nä då har min tvättmaskin ätit upp min favoritbh som i princip är helt ny.

SNYGGT VA?? Börjar ifrågasätta om det är dåligkvalité från H&M, jag hade ju trotts allt den i en tvättpåse så det borde inte hända.



Jag går nog och lägger mig igen...


Kommentarer
Postat av: Anonym

roligt jag heter också michelle

2010-09-20 @ 20:13:25
Postat av: Filippa

Haha lilla gumman! Hoppas det blir en bättre dag imorgon!

2010-09-20 @ 21:26:40
URL: http://imcederlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0