Ont i fötterna

Har precis kommit hem från en lång shoppingdag. Det känns som vi har gått HELA dagen så nu är våra fötter väldigt trötta, svullna och gör ont=(. Vi började som sagt med 4km promenad, gjorde oss i ordning och åkte in till stan där vi shoppat hela dagen. Jag köpte ett par jeans från monki och ett linne från spirit(VILA) som jag ska ha på mig ikväll när vi ska ut. Vi ska antingen ut på ett ställe som heter strömpis eller frimis, fråga mig inte varför båda slutar på is.

Här kommer lite bilder från vår dag på stan














Stackars Clara fick jobba medan jag och viktoria roade oss på stan. Men ikväll kommer hon och tre tjejer till hem till viktoria på förfest. Vi hörs då för nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig.

Kommentarer
Postat av: wadström

MYSIGT! kul att ni håller kontakten, STOR TJEJ REUNION nästa

2010-09-24 @ 17:38:18
Postat av: Michelle & viktoria

hihi jaaa vad kul!=)

2010-09-24 @ 18:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0