NYTT KAPITEL

Nu är det dags att ta ut det gamla och in med det nya. Bloggande är något helt nytt för mig. Ett av mina motton i livet är att prova innan man dömmer så det här är mitt försök på bloggande.
Tänkte att nu när jag har tagit studenten och ett nytt kapitel i mitt liv börjar så tyckte jag det passade perfekt att jag tar in skrivandet i mitt liv. Det kanske är bra att ibland skriva av sig vad man tycker och tänker även om man såklart inte kommer skriva alltför personliga saker. Sen måste jag erkänna att allt läsande ur andras bloggar fick mig att bli väldigt sugen. Här kommer jag skriva om mig, mitt liv, och allt runtomkring mig. Ni kommer få följa min jakt efter jobb, utbildning och plats där jag vill bosätta mig. Vi får se om detta är något för mig. Vem vet det kanske blir lite av ett beroende. I vilket fall som helst, välkomna till mig blogg. Jag hoppas att min blogg kan underhålla och inspirera er.

Kommentarer
Postat av: Filippa

Åh, vad roligt! Jag kommer att följa den i vått och torrt! ;)

2010-09-15 @ 22:22:36
URL: http://imcederlund.blogg.se/
Postat av: vicky

yeeey, ska följa dig nu! och du måååste hjälpa mig med bloggdesign till min blogg som legat nere nu FETT länge!

2010-09-17 @ 20:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0