KILL ME

Fick en KILL ME känsla när jag öppnade ögonen idag. Vaknade och kände mig som bly i hela kroppen och ögonen bara trillade ner när jag försökte öppna dem. Har verkligen varit en konstig natt, jag har drömt massa konstigt, min hund har gnytt, mobilen vibrerat så jag har väl fått 2 h ordentlig sömn, resten har jag bara legat och rullat runt och tänkt en massa. Tvingade mig upp nu för jag har en del att göra idag. Ska nu göra en skål havregrynsgröt och göra mig iordning för att sedan gå på ansiktsbehandling. Idag blir en sånn "Michelle" dag där jag bara tar hand om mig själv, rakar benen, målar naglarna, ta ett långt bad. Ska även titta på vad jag ska ha med mig imorgon= ångest! Har världens minsta väska och vill ha med mig mycket. Får intala mig att jag bara ska vara där 4 nätter och 3 dagar så jag behöver inte packa för en helvecka.
ajja, nu har jag lite bråttom så vi hörs senare!





Bilder från Peking 07(datumen på bilderna är fel)
Det var stört jobbigt att följa muren även om vi bara gick 2,5 km. Jag hade tur som hade träningskläder och bra skor.Jag såg några i högklackat, haha stackare! Upp till muren åkte man kabinlift och ner en slags rutchikana(stava?) som var riktigt rolig. En resa jag aldrig glömmer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0