Herbalife

God morgon bloggen:)
Vaknade för en liten stund sen och tittade ut, solen skiner och det är perfekt väder för en powerwalk. Jag laddar upp med en Herbalifeshake(proteinpulver som blandas med vad man vill). Jag brukar blanda med tranbärsdricka men man kan blanda med precis vad man vill, mjölk, juice, vatten m.m. Det smakar inte så jättegott men det ger mig mycket krafter, jag håller mig mätt i 2h och det är en väldigt lätt måltid så man kan ut och träna precis när man druckit den. Herbalife har superbra träningsprodukter tycker jag. De har vitaminer, kosttillskott, pulver i olika smaker, hudprodukter och örtpiller som får bort sötsuget. Herbalife fokuserar på hälsa både utvändigt och invändigt. Har ni frågor eller är sugna på ett "smakprov" så är jag en av deras återförsäljare, [email protected].





itreadmill är en app till iphone som jag använder mig av när jag är ute och tränar. Det gör allting mycket roligare när man kan följa exakt hur många steg, hur långt man har gått, hur fort man går, kalorier man förbrännt osv.






Kommentarer
Postat av: Simon

Du får bättre fettförbränning om du tar din shake efter passet!=)

2010-09-21 @ 18:04:48
URL: http://simonchorell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0