Frukostdejt

Sitter och väntar på att Clara ska komma och hämta mig för att köra mig till tåget. Viktoria är på jobbet nu, men innan hon åkte väckte hon mig och bad mig komma ner till frukost. Hon hade dukat upp en jätte stor och mysig frukost och tänt massa ljus, världens gulligaste! Där satt vi på vår frukostdejt och snackade innan det var dags att säga hejdå. Känns tråkigt att åka ifrån tjejerna men jag hoppas snart jag ser dem igen. Det blir nog i stockholm(vi åker dit tillsammans över en helg för lite partaj och träffa vänner).
Nu ska jag slänga ner det sista i väskan och klä på mig innan Clara kommer :)









Memories, Spanien 08/09 <3











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0