Frontrow living

En kär vän till mig har startat företaget frontrow living som säljer ljus och väskor. Hon designar allt själv och är super duktig tycker jag. De har väldigt smarta plånböcker som också kan användas som små partyväskor. Allt är gjort av skinn och med mycket nitar som är inne nu. Än så länge är inte företaget så stort och deras återförsäljare finns bara på västkusten. Har precis fått se deras höstkollektion och jag har redan sett 3 väskor jag vill ha.



Snygga foder och smarta fack, perfekt när man är ute och festar!






Mina favoriter som används flitigt. Skinn har den funktionen, ju mer slitet desto snyggare så jag behöver iaf inte oroa mig över att använda de för ofta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0