ÖREBROOO

Äntligen färdig!!! huset och bilen är superrena så nu är det bara tvättmaskinen som ska bli klar. Bestämde mig för att äta en tidig middag som blev thairedcurry gryta med nudlar och till efterrätt fruktsallad och mörkchoklad(LINDT MINTCHOKLAD, min favorit). Nu sitter jag här proppmätt och undrar om jag någonsin kommer kunna gå upp ur soffan, vi får hoppas det kommer några bra filmer snart så jag inte blir rastlös!

ÖREBRO? ja ni hörde rätt! Jag ska till örebro på torsdag. Jag åker med tåg och bytar i Göteborg vilket tar 5 h 50 min, puuuuh lång resa. Hemvägen är ännu inte bokad så det är det jag försöker titta på nu.  Jag har inte tålamod att sitta på ett tåg 6h tillbaka också så jag unnar mig nog en flygresa hem. Har kommit på att örebro ligger i världens ände, det är jätte svårt att komma dit och därifrån. Men när jag väl är framme kommer det verkligen vara värt resan för jag ska träffa mina kära vänner från när jag bodde i Spanien. Stannar torsdag-måndag så någon rolig utgång och trevliga dagar blir det nog. Det ska verkligen bli roligt att se dem. VIKTORIA & CLARA HERE I COME


Här kommer lite bilder från när vi bodde i Spanien














Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken jätte fin header! :)

2010-09-19 @ 18:40:59
Postat av: Olivia

Vilken jätte fin header! :)

2010-09-19 @ 18:41:31
URL: http://fotobyolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0