fredagsjobb

Kom precis hem från 1,5 h sjukgymnastik. Sen när har man sjukbesök i 1,5 h? Tjejen var student så  hon kolla allt super noga och fråga 1023432409832045 frågor. Nu känns det som allt på min kropp har blivit kollat 3 gånger om. Naturligtvis så var allt som det skulle så jag fick egentligen inte något riktigt bra svar på vad jag ville. Det enda besöket gav mig egentligen var att jag fick bra övningar som jag ska göra hemma så jag lär mig att bli mer relaxed. Ska sätta mig och jobba nu en timme innan jag ska iväg och luncha med en tjejkompis. Sen blir det väl mer jobb, ska lägga ner mycket tid på uthyrningen av lägenheten och hemsidan i eftermiddag.
För er som är intresserade av att hyra på en paradisstrand i Thailand, kika in: http://www.eyelikephuket.com/index.html


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0