US AND A

Vi tyckte det var dags att åka på en shoppingtur, mamma & dotter. Eventuellt  blir det den 8nde November som vi åker över Atlanten och spränger hål i våra plånböcker i US and A. Har siktat in mig på Imacen och sen KLÄDER! Vi kommer sitta standbye så på en timme kan allt förändras och vi måste ta oss ut till flygplatsen. Det är alltid spänning i vardagen när vi ska resa någonstans så därför kan jag inte säga än vilken stad det blir haha, New york, chicago eller Washington. Ni tycker antagligen detta låter lite knäppt men det handlar om att jag följer med mamma på hennes jobb och just den här dagen sitter hon hemma och väntar på en flygtur. Jag hoppas på Chicago för det är  av mina favorit shoppingstäder som har i stortsett all shopping på en och samma gata och bara ett stenkast från Shoppingen har man stranden, (inte för att vi ska ligga där nu i november, vi ska juuu shoppa + att det antagligen är minusgrader) men annars är det väldigt coolt med skyskraper och stranden precis nedanför.



Här visar jag stolt upp lite av vad jag shoppat på en av våra turer tillsammans, seattle 08

Kommentarer
Postat av: Filippa

haha ÅÅÅH vad jag hade velat följt med om jag kunde!!!!!!!!!!!!!!!

2010-10-29 @ 00:21:59
URL: http://imcederlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0