tidigt

God morgon:)
Jag är lika förvånad som ni är att jag är vaken såhär tidigt. Klockan ringde vid 07.30 av att Mikael skulle till skolan och jag kunde inte somna om efter det. Nu sitter jag och äter frukost, ser på film och har det bra. Nu när Mikael är i skolan tänkte jag överraska med att göra lite fint i lägenheten, städfreak som man är. Om vädret blir bättre( det var verkligen storm imorse) så ska jag ut och gå lite här i områden och utforska universitetsområdet. Vem vet, det kanske är någonting för mig?
I tåget igår kom jag på att jag glömt..... Kamerasladden, glömsk som man är. Så bilder härifrån får ni njuta av när jag kommer hem. Riktigt när jag åker hem vet jag fortfarande inte, det är så mysigt här.




Vi, påväg till Thailand för något år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0