Packapacka

Har börjar lägga fram lite vad jag skulle vilja ha med mig imorgon men det är jätte svårt för jag vet inte riktigt om jag ska packa tjocktröjor och långbyxor ifall det skulle vara kallt på kvällarna. Jag satsar på att endast ta med tunna långbyxor, en kofta och en hoodtröja i höstväg och resten blir bikini, sommarklänningar och shorts. Shopping ska det ju bli en hel del av så jag måste ju lämna kvar lite plats i väskan till mina nykomlingar.

Nu ska jag iväg och träna en timme och sen ner och titta i affärer. Hitta en present till mamma igår men vill handla något litet till och även handla GODIS till resan såklart!




Den lilla platsburken ni ser i mitten innehåller sjösjukeband som man har på handlederna. Vi ska förmodligen segla under veckan med några kompisar som vi känner därnere så jag tyckte det var läge att köpa sådana band så jag slipper bli så åksjuk som jag blev på segelbåten i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0