bowling, bio, ..... godis och spel!


Hej skönasöndag, vilket härligt väder ute! Vaknde för en liten stund sen och ska nu sätta mig och äta söndagfrukost med familjen. På bordet står där nybakade bullar, pålägg, ägg, thé och massa annat gott!

Gårdagen spenderades mestadels i Malmö( då jag sov en stor del utav dagen) hos victor och Filippa. Vi drog ihop ett gäng på 8st som skulle hitta på något, lättare sagt en gjort. Vi talade först om bowling men fick reda på att man ska vara 20 för att komma in, vad är detta för land? Man får gifta sig men inte spela bowling. Så vi bestämde oss för Bio. Vi tar bilen och TROR att vi ska få parkering en lördagkväll i malmö vilket inte gick som vi tänkt oss. Men efter en halvtimmes(kändes det som) körande fick vi tag på en, lucky! Vi kommer in på Bion och har inte reservation=ingen bio. 8 olika viljor lyckades bestämma sig för att dra tillbaka sååå vi köpte en storfet godispåse och då menar jag storfet, för 94 kr? har nog aldrig köpt så mycket godis. Vi drog fram spel och satt där och spela hela kvällen. Spelade ett spel som heter rappakalja vilket jag var sämst på, har ingen fantasi ALLS(vi körde en egen version) och jag är sämst på svenska ord men annars var det en väldigt rolig kväll!

BILD? nää jag var för lat eller hade för roligt för att tänka på att ta fram kameran!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0