Home sweet home

Nuuuu är jag hemma!!. Tyvärr har bloggen blivit lidande då vi inte hade internet i huset  och på internetcafé var signalen så himla dålig så det gick inte att skriva. Veckan på Mallorca har varit underbar. Vi har solat, badat, tränat, ätit gott, tittat på hus, SHOPPAT, SHOPPAT och SHOPPAT lite till. Kläder är väldans billigt i Spanien, ni ska s få se vad mycket fina saker jag fick för lite pengar. Kom hem inatt 02.30 så jag sov i stort sett tills nu. Vi bodde i en liten bergsby som heter valldemossa, helt fantastisk liten by men dagarna har spenderats mycket nere i Palma och lite utanför. Träffade endel folk som bor på Mallorca så vi fick häftiga tips om vad man ska besöka när man är där. Vi följde öbornas råd och fick se riktigt coola saker som vi annars aldrig hade sett. Mina tips kommer lite senare. Det roliga är att alltid när jag tar med min systemkamera blir det nästan inga bilder från semestern då jag alltid är lat och orkar aldrig släpa med mig den. Men några bilder blev det:

När vi var och besökte några vänner i Andratx i deras villa(snarare "mansion"). Utsikten kan man inte klaga på precis.





Höst i Spanien och man kan fortfarande vara på stranden. Vattnet är varmt och på dagarna går temperaturen upp till 26 grader. Tror snart Spanien blir mitt hem, vem vill vara hemma i kyla, vind och snö?



Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg svart dress på första bilden! varifrån kommer den?

2010-10-11 @ 16:00:20
Postat av: Michelle

Den kommer från Cubus, är i ett tunt skönt material och sitter åt vid brösten. Tror den finns på rea nu:)

2010-10-11 @ 17:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0