frusen

Hej igen!
Var ute och gick en promenad imorse och när jag kom hem var jag helt stelfrusen så jag tappade upp ett varmt bad och låg där i typ 45 minuter. Fryser fortfarande så har precis gjort en kopp thé och ska nu titta igenom mailen, betala räkningar och sånt kul.
Ikväll ska jag till Victoria för att laga en dundermiddag(får se hur det går...menyn kommer upp senare dam dam dam) och se på någon bra film. Min bästa fredagkväll så här på hösten är att ha mina nära och kära runtomkring mig, laga någon riktigt god middag, spela spel och bara umgås. Hur vill ni att er fredagkväll ska se ut?



Kommentarer
Postat av: Laila♥

så mysigt kort =) höstmys

2010-10-15 @ 14:55:22
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0