egen domän

Reeeeegn, kan det sluta någon gång? Jag är partysugen och vill jätte gärna uppleva göteborgsuteliv, men inte om det fortsätter vara såhär dåligt väder. Var precis precis nere i affären(2 min bort) för att handla middag och när jag kom tillbaka var jag dyblöt. Så att ta mig till och från ett uteställe är inte precis vad jag känner för just nu. Det blir nog att jag sätter mig och jobbar med min "nya" blogg istället. Har nämligen  bestämt mig för att sluta blogga på blogg.se och skaffa mig en egen domän. Just nu sitter jag och filurar på ett bra namn vilket är lite klurigt.

Eftersom jag inte har min egna hårddisk så får jag lägga upp vad jag hittar på Mikaels.
Bilden är tagen i somras och är en av mina favoriter på oss:
Fotograf: Peter Erlandsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0