Berg

Nu är jag äntligen klar med all tvätt och gud vilken tid det tar. Man är lite bortskämd när man är hemma och får mycket tvättat och slipper gå ut ur huset. Hemma kan man springa runt i underkläder om man så vill men idag fick jag tänka på vad jag tog på mig innan jag gick ut i korridoren. Vi har ändå lite lyx här med tvättstugan då den ligger på samma våning så man slipper springa upp och ner för trappor med tvätten.
I förmiddags tog jag en liten promenad för att få frisk luft och lära känna staden lite bättre. Det sluta med att jag stod på ett berg( vi skåningar anser nog att det är ett berg) men egentligen är det väl en kulle. Där uppe var det jätte härlig utsikt över HELA Göteborg.
Bilden kanske inte säger så mycket men det var jätte fint däruppe!

Kommentarer
Postat av: Filippa

Välkommen in i studentlivet ;)



Vart var du nånstans, vart ligger berget? haha:)

2010-10-25 @ 22:03:27
URL: http://imcederlund.blogg.se/
Postat av: Miche

Hahaha taaackk! "berget" ligger i johanneberg. Det tog typ 10 min att gå från chalmers! Hoppas den beskrivningen räcker för mer kan jag inte ge dig;)

2010-10-26 @ 10:55:29
URL: http://michellebolinder.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0