Back home

Bokade tåg hem precis, så nu ska jag bara packa ner det sista och sen åker jag hem till Malmö. Det har varit en trevlig vecka i Göteborg men nu är det väl dags att komma hem och ta tag i allt viktigt. Väldigt skönt att komma bort ibland men hemma är alltid bäst. Man saknar liksom alla sina saker när man åker iväg såhär, det är alltid något jag inte tar med mig som jag verkligen behöver. Synd att man inte kunde ha två lika stora garderober på både ställena.... i-lands problem!

Kul att brandlarmet går(övning idag) när jag sitter och skriver detta inlägg, jag hoppas verkligen inte man behöver hoppa ut i regnet. Jag är lat och sitter kvar och njuter av det öronbedövande ljudet istället!
På mig har jag idag en ny favorit tjocktröja som ser ut som en skinnjacka fast är i bomull, riktigt mysig. Man ser uppklädd ut fast man egentligen går runt i vilken mjukiströja som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0