SÖNDAG i GBG

Sista dagen i Gbg, åker med tåg hem imorgonbitti. Vi passade på att mysa lite extra imorse eftersom vi antagligen inte kommer ses på ett bra tag. Nu sitter jag och väntar på ett viktigt jobbsamtal innan jag ska ta mig ner på stan och spendera dagen där. Har väldigt mycket spring i benen idag och längtar tills jag kommer hem och ska sätta igång med träningen igen. Jag har haft en veckas paus för jag har inte känt mig riktigt kry. Det ska bli skönt att sätta igång igen så jag slipper ha detta sötsug hela tiden, har inte kunnat motstå veckans goda frestelser. Ajjabajjjaa! Känner mig helt hög av allt socker jag fått i mig, så måste verkligen avsockra mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0