Mobilblogg- påväg hem

Kastade i mig frukosten och sprang till tåget imorse, var lite sen men hann i sista sekund. Nu sitter jag på ett proppfullt tåg påväg hem. Medan jag sitter här och trängs så kan ni väl kika in på min nya blogg? Http://michellebolinder.se. Jag satt och jobba med sidan igårkväll så därför blev det lite tyst från denna bloggen! Om några dagar kommer webbloggen tas bort så då får ni följa mig på den nya istället! Är inte 100 procent klar med den men jag är för dålig på att vänta. Det är samma sak på julafton, vill alltid ge mina paket så fort jag köpt dem. Så nu vet ni vad jag sysslat på den senaste tiden. Skönt att den typ är klar och att jag nästan klarat allt själv, vilken boost för självförtroendet. Glöm aldrig att det finns inget du inte kan klara av, det gäller bara att ha tålamod och vilja!

Kommentarer
Postat av: Filippa

Åh, är du påväg hemåt nu??? Goooood :) Men vi måste ses i veckan!! Jag ringer dig imorgonkväll efter jobbet! Pusss <3

2010-11-08 @ 20:22:10
URL: http://imcederlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0